mmestamooa

Alla inlägg under mars 2010

Av moamarklund - 29 mars 2010 20:38

Hejsan!


Dagen har varit något segare än vad jag hade förväntat mig. Jag hade äntligen bestämmt mig för att hjälpa pappa med källaren idag, men det blev inget eftersom jag vaknade klockan 10.30 (enligt mig klocka på rummet) men eftersom jag inte hade ställt om klockan så var klockan 11.30 :o så jag gav upp mina planer och skulle somna om! Men då såg jag en blinkande lampa bredvid sängen, DATAN! jag hade glömt att jag hade tagit in den på rummet dagen innan. xd så jag satte mig vid datan tills klockan vart 12.30 då jag åt min frukost (Y) jag håller seriöst på att vända på dygnet så alla måste vara sociala med mig ikväll, för jag kommer aldrig kunna somna (:


har ni någon gång fått en känsla som du trodde var rätt, men som inte alls var så som du tänkte? jag tror jag har den  känslan just nu, och har haft det nu i ett bra tag! hahahah :D fast jag oroar mig inte, för jag har bestämt mig för att inte gå på den känslan förrän jag vet att den stämmer (Y) rätt så bra eller hur? hahha xd


jaja, ska nog ta lite nya bilder nu ikv, men har precis duschat.. så det får vänta (x


Kommentera & du får en puss ;*

Av moamarklund - 23 mars 2010 20:12


Då hade man halv friluftsdag idag, hade inomhus-fotboll! :D skitkul! eller ja kanske inte riktigt för mig men ändå,, jag och Isabella taggade som fan påväg till FBC ;D hahahha gud  xd och vi tacklade asa många under första matchen, fyfan ;D men när halva matchen så skulle jag gå på och tackla Carolina så vrider jag mig fel och vrickar hela fucking foten. jag typ drar mig snabbt vidare till bänken och typ gårter och skriker :o :( fyfan vad ont det gjorde, jag kan inte beskriva hur ont det gjorde. Alla sammlades iallafall runt mig och jag tänkte bara; gå & glo på någon annan, men jag menade det inte! ;> Den var asa svullen! Så jag var tvungen att ringa pappa så han fick komma och hämta mig, för jag kunde inte få ner min fot i min sko för jag hade min fot lindad.


Men jaja, jag får inte lov att gå på foten alls på 2-3 dagar så det blir kryckor för mig del ;<

men det får man allt leva med, ;)

puss <3  

Av moamarklund - 23 mars 2010 20:04

hejhej,


Idag vaknade jag och var riktigt pigg, kunde absolut inte somna om! ;) så jag låg och smsa i typ en timme eller ngt, det var faktiskt riktigt skönt att få bli pigg innan man går upp ^^ Sen vid 05.45 så "väckte" mamma mig, gick upp 05.50

Tog bussen in till ängelholm, när jag skulle gå till skolan så regnade det SÅKKLART! >.< men min lugg blev faktistk inte lockig denna gången :D jag pluggade faktiskt väldigt mycket idag, tetades med Carolina också.. xd jag börjar äntligen att bli elak (6) jag tycker annars att det är tråkigt men just denna veckan så är det väldigt kul ^^ hahahha ;D


Det kom 2 stycken nya tjejer och hälsade på idag med, två väldigt tysta tyckte jag :o men jaja, jag sa heller inte så mycket när jag var på besök för första gången så jag förstår dem.


puss<3

Av moamarklund - 21 mars 2010 15:25

hejhej,


Vaknade vid halv 11 idag, har inte kunnat sova inatt heller. Ligger och tänker, men inte vet jag varför? Sista veckan i skolan denna veckan som kommer, så det innebär: Handledarvecka ._. Hoppas att jag får mycket gjort, eftesom jag ligger typ 2-3 arbeten efter alla andra. Eller så är det bara jag som oroar mig för mycket? (A) Jag har iallafall pluggat stenhårt idag på min fakta-uppsatts om Tunisien! Har fått gjort ett kapitel, det är väl inte så jätte mycket men jag har iallafall ansträngt mig ;)


min bror åkte hem vid lunch, har iaf fått bråka av mig och snacka av mig xd ? Han kommer ändå nästa veckan på söndagen, han tar också med sig besök :o

Jenny&Alexander, om ni läser detta så ska ni hålla tyst om det om ni inte vet ngt :) lova!


Men jaja, ska snart gå in i thaaa duuuusch ;D Måste också berätta att min lugg har växt ut där det var som kortast, så den lägger sig jätte fult nu ;( Man får väl ta och beställa ny tid hos frisören? MAAAAMMMMAAAA ;)


Kram på er <3

Av moamarklund - 20 mars 2010 21:47

Då har man sett filmen man alltid velat se! fast har aldrig orkat, xD

2012 (Y) Den är riktigt skrämmande :o Eftersom att folk säger att det kommer hända och vissa säger att det bara är bullshiet? Jag tror inte speciellt mycket på det, men man vet aldrig. Det är fortfarande 2 år kvar och mycket kan hända på 2 år, ? :) Men jaja, jag tror iaf inte på det, det får hända om det nu ska hända! Vi kan ändå inte hindra det om det händer, så varför palla tänka på det (A) Lev livet nu vafan ? xd


Jaja, medans filmen rullade så trodde jag att klockan börja närma sig 12, men jo eller hur. det stämmde lika mycket som att jag är en blondin med stora pattar? xd Klockan vart bara 21.30 :s och jag var jättetrött! Men jaja, nu är jag pigg igen och har det trevligt framför datan *host*


Angående mitt förra inlägg; JAG BEHÖVER NYA KLÄDER!  och det är nu och inte om en månad som mamma vill att jag ska vänta, eftersom vårkläderna kommer igång då ._.

Så jag ska börja tjäna ihopa lite kläder och dra till väla och köpa en massa nya kläder :D


Eller... man kan alltid drömma, och hoppas på att jag kommer lyckas tjäna ihop lite pengar,, menmen, sånt är livet ;d


Nu ska jag fortsätta att bli frästad av alla kläder som man har hittat på nätet och TÄNKER beställa! ^^


Pusskram <3

Av moamarklund - 20 mars 2010 16:21




  


Trampolin

Fred Perry

599 kronor

__________________________________________________________________

I'm in lööööveee ;o


Jag måste ha dem ;) fast det blir inte förrän till våren, just nu är det väl min vanliga gamla vanliga som gäller!  ^^



Av moamarklund - 20 mars 2010 14:45

Jag tycker att alla ska läsa detta fucking noga okej?


När ska killar någonsin inse att om man kränker en tjej får man fan dubbelt så mycket skit tillbaka? Visst, om ni nu tycker att en tjej är tjock så säg det fan inte till henne på sms,msn eller irl! Det är det värsta en tjej behöver veta, hon kanske redan vet om att hon inte är yber smal? Men dem flesta killarna gillar heller inte ybersmala tjejer? Vi tjejer ska fan inte stå på oss en massa skit som kommer från killar som inte har några tankar på hur tjejer tar illa upp. Killar ni inser nog inte hur mycket vårat självförtroende sänkts p.g.a att ni inte förstår. Jag är så fruktansvärt trött på att ta till mig skit från killar som tror att dem är något? Jag har slutat bry mig om vad andra tycker&tänker om mig för länge sedan, men när killar förolämpar mig och mina vänner blir jag så sjukt sur och ledsen..

Jag hoppas att det finns någon som förstår mig , och det jag skrivit.


Tjejer stå på er! Vi är så mycket starkare tillsammans!


/ mooah

Av moamarklund - 20 mars 2010 10:37

Godmorgon alla främlingar ;) *host*


Idag vaknade man tidigttidigt 09.40 , det är tidigt för min det :) jag sprang ner med min mobil och skrek till mamma att hon skulle fylla på min mobil igen! Har varit utan mitt desperata smsande i 3 hela dagar, men nu är min panik över. För nu är 150 kr och 3000 sms inlaggda på min mobil   


Det blir väl affären sen, eftersom min saknade bror ska komma hem till oss ikväll! Jag måste ha nya kläder, är trött på mina gamla? Man får ju pengar snart så då blir det väl väla för mig nästa helg eller något. :) Fast jag måste börja spara inför resan till Nordafrika i höst också ._. jaja, jag får väl arbeta på i sommar och tjäna ihop lite pengar.. xd


Uppdaterar senare, typ vid lunch! :)


Puss, hej<3


Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards