mmestamooa

Alla inlägg under augusti 2010

Av moamarklund - 20 augusti 2010 16:28

hej.


har äntligen börjat skolan igen, känns ganska bra ändå :) har saknat alla så enormt mycket!

fast att man bara har gått 2 dagar än så länge så känns det bra. Åker på måndag, så blir borta från skolan i en vecka! Fett!

När jag kommer hem hoppas jag att det hänt en MASSA! så man kan sitta och lyssna på allt sen när man kommer till skolan x)

ahja, hade!  


Av moamarklund - 15 augusti 2010 23:53

2 dagar, 2 dagar kvar tills det vanliga börjar. ahja det ska väl ändå bli rätt kul och börja igen, men ändå så vill jag verkligen inte!

mycket har hänt under bara några dagar, hänger verkligen inte med.

magkatarren har startat igen, & jag börjar bli orolig igen.. inte för magkatarren dock.

blivit sjukt sena kvällar pga att man inte kunnat sova, ska det verkligen vara så, någonting är fel :(


nu ska jag försöka sova, men kommer inte kunna somna på flera timmar.





Av moamarklund - 10 augusti 2010 12:16

HEJSAN.


Har börjat vända på mitt humör, & det är jag glad över.

Saker går inte riktigt alltid som man vill, men det får man leva med ..

Idag ska jag bara slappa, och sola :) om 13 dagar åker jag! :D:D:D

och jag måste iallafall vara lite brun när vi börjar skolan ;)

fett bra, sommar låt om något :)

Av moamarklund - 10 augusti 2010 12:13

 http://www.gratissaker.com/

gratis voddler!



Av moamarklund - 8 augusti 2010 16:39

Sover hos cornelia ikväll, saknar dig efter bara 2 dagar!   


Ring eller smsa om ni vill något!

kommer vara fett social ikväll!    


 

sötnosen cornelia ;p 

Av moamarklund - 8 augusti 2010 15:40

hej.


har inte varit inne här på länge känns det som, varje gång man säger att man ska bli bättre på att uppdatera så har man inte gjort det.


kan börja säga att jag är så sjukt jävla sur idag, fråga inte varför.


saknar alla från skolan som man inte träffat på flera veckor. vill inte tillbaka till skolan just nu, orkar inte plugga.


måste få dissa & hissa idag för första gången.


dagens hiss: musik, den gör så jag inte dör helt när jag är sur.

dagens diss: vädret! & allt jag irriterar mig på >.<


hejdå.

uppdaterar mer senare, med förhoppningsvis ett bättre hurmör.

Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards