mmestamooa

Alla inlägg under juni 2010

<3

Av moamarklund - 30 juni 2010 18:00

Sitter nog hos maja nu :) eller tror nog stranden, xd men jag vet inte (a)


det skulle tydligen bli fint väder imorgon ändå :o

så det blir stranden för mig och maja hoppas jag! :D<3

Av moamarklund - 30 juni 2010 14:18


fixar ny musik till mobilen nu, :)

älskar Lazee's låtar! :o

Av moamarklund - 30 juni 2010 14:10

heeej :D


ska snart dra in till stan och träffa maja, sen blir det stranden och grilla!  

Även om det är kallt ute, och ingen sol, så skiter jag & maja i det.

ni som vill träffa oss kommer till stranden vid 5-6 (y)

Tänker flytta hem till maja! haha, eller inte ;) men hade gärna velat.

Mamma har redan sagt att hon kör mig in till stranden om jag vill det nu! Eftersom att både mamma och pappa har semester nu. Men det jobbiga är att dem kommer ligga på samma strand -.- bäst för dem att de ligger EN BRA BIT IFRÅN!   


Hoppas det blir fint väder imorgon, för då kommer ni att se mig för första gången på stranden på sommarlovet xd


ahja, hejdå.<3

Av moamarklund - 29 juni 2010 15:32

  


är trött på denna hårfärgen, typ rött,brunt och blondt :s

men det är ändå ganska fint.. ibland

Eller så kanske jag bara ska lägga i lite mörka slingor? :D jaja det blir säkert bra.

jag har lust att cykla in till stan, men min är fortfarande inte klar xd


Av moamarklund - 29 juni 2010 13:24

heej.


Jag har inte hunnit blogga alls på jätte länge    jag ska börja uppdatera mycket oftare nu! :)


2 veckor på lovet har redan gått.. denna veckan ut sen kan jag ta mig till stranden!    Har mängder av folk som jag måste träffa! saknar er i massor.


Det är as varmt ute, ska snart ut och sola (h) sen ikväll händer inte mycket, måste upp tidigt imorgon.


Nu i 4 veckor framöver (förhoppningsvis) så ska jag gå ut och gå 2-2.5 km på morgonen/middagstid ;) har gjort det nu i 2 dagar, det är verkligen jätte skönt :) Fast idag gick jag upp väldigt sent, så jag var ute och gick klockan 12.30 - 13.00 Det var jättevarmt! När jag kom hem, duschade jag.

Snart ska jag ut och sola.


  

  


två nya bilder :)<3

Av moamarklund - 18 juni 2010 23:00


love to this song!

Det är den bästa låten.. säg vad du vill men den är ändå bäst.


Allt gå bara utför just nu.. :(

Jag älskar dig för den du är.. låt mig bara få chansen att visa det för dig ?  

Av moamarklund - 18 juni 2010 18:37


en typisk sommarplåga.. sätter sig direkt på hjärnan. haha ;)

Av moamarklund - 18 juni 2010 18:21

hejhej.

Var tvungen att gå upp 7 idag! Lille Ludde kom halv 8. Passade honom medans hans mamma ( min underbara syster :D ) var hos tandläkaren en sväng ;) Vi hade det kul. Han skulle klättra precis överallt, och jag menar det verkligen.

Men.. En anledning till att jag själv inte ska bli mamma:

Jag kan inte byta blöjor tillräckligt snabbt nog! :o Ludvig snurrar runt och när jag väl försöker hålla fast honom så börjar han gråta   SÅ TYPISKT MIG! Och när jag ser en bebis gråta .. blir jag helt till mig.. så han fick sitta på en handduk utan blöja i 5 minuter på mammas säng ^^  scchh! Sen provade vi igen. Det gick bra i början sen började han igen.. att rulla sig. Då startade jag och sjunga jätte högt på något som jag själv inte vet vad det var för något. Men då låg han alldeles stilla och tittade på mig. GICK MYCKET BÄTTRE! Sen var vi äntligen klara :D

Jenny kom och hämtade honom senare. Efter det la jag mig på soffan och somnade till något konstigt program. Vaknade inte förrän 12.50 typ tror jag :) skönt var det iallafall.

Ikväll ska jag sitta och titta  på film med familjen för en gångs skulle. Men om det är någon rolig på datan som underhåller mig så tänker jag inte släppa datan! För jag somnar bara framför tv:n.


Ahja, nu ska jag inte skriva mycket mer.

Uppdaterar mer ikväll, antar jag :)


puss


Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards