mmestamooa

Alla inlägg under april 2010

Av moamarklund - 25 april 2010 15:56

Hejhej!


Har firat farmor idag! (Y) Men nu åkte dem hem. :) bara mina syskon kvar hemma nu, och dem kan stanna här för evigt! Saknar den tiden då alla var hemma ;I . Men jaja, Det är egenligen Gothia möte ikväll i munka.. men bara för att vi har dem hemma så kan vi inte åka dit -.-' Jag orkar inte sitta hemma mer, måste bli socialare ;0

Imorgon blir det träning (Y) & på tisdag vill jag träffa folk :D ngn som vill träffa mig? (aa'


hejdå<3

Av moamarklund - 24 april 2010 20:02

Har haft dessa känslor en gång innan... & nu kommer dem igen ;o

Men jag kan faktiskt inte hjälpa det, eller styra det på något vis, och denna gången ska ingen få styra på mig? ;d <3



puss



Av moamarklund - 24 april 2010 17:41

Har nästan bara tittat på fotboll denna helgen med maja xD


I igår kollade man på när bästevän spelade, ÄFF - Billesholm ? :)


Sen idag blev det killarna i munka ;p



uppdaterar mer ikv, har annat för mig? ;s

Av moamarklund - 22 april 2010 07:22

hejsan!

Idag har jag lust att stanna hemma D; fast det kommer jag aldrig lyckas med, ._.

Idag blir det plugg, o: Jag tycker att jag varit duktig. xd *host*

Sen blir det träning ikväll! :) Och denna gången så ska jag verkligen vara på bra humör,, men det är lite svårt när man är sur? ^^ eller hur?

Sen typ så tror jag att en vän fyller år idag? ;) eller så har han bara skojjat med mig eller ngt. Ingen aning ? xd


jaja, nu ska jag äta! Sen åker man till stan :)<3


Av moamarklund - 20 april 2010 20:43

hejsan!

kanske som dem flesta redan vet om , så hatar jag att springa ute i skogar eller allmänt springa -.-' det är så sjukt tråkigt.. och det blir ju inte bättre av att göra det på en sådan dag som man absolut inte alls vill ha idrott överhuvudtaget ? :s

men det var ändå rätt så kul på idrotten, körde bränboll (Y) jag kränkte typ alla i andra laget ;D även om lotta kanske märkte det lite smått då&då så sa hon inget (A) - Jag är bäst! 8)

Annars idag så har jag pluggat jätte mycket! I skolan så jobbade jag 1-2 kapitel i mitt svenskarbete, och nu här hemma så har jag jobbat 2 kapitel till min faktauppsatts. Så förhoppningsvis så kommer jag att vara klar med 3 arbeten i slutet på denna veckan! :) Och allt detta plugg beror på att jag ligger efter och att jag inte kan koncentrera mig på fotbollen eftesom jag hela tiden tänker att jag kommer få ass dåliga betyg om jag fortsätter såhär.. ._. Men det ska verklgien bli ändring på det ;)


Ha det bäst :D


hejdå<3

Av moamarklund - 20 april 2010 07:22

Godmorgon.

För det första så ska jag bara påminna er om hur trött jag är :o men det brukar jag väl alltid vara , men jag orkar verkligen inte ha idrott idag själv.. :( Så Carolina det är bäst för dig om du kommer till skolan! Igår kunde jag inte fokusera på mina arbeten i skolan eftersom jag satt och tänkte på annat ._. jag har verkligen hakat efter med runt 5 arbeten! Så idag ska jag sätta mig någonannan stans där det inte sitter någon som jag kan prata med. (Y) Det är rätt mörkt på himlen nu, och klockan är 07.25 ? xd jag vill ha sol nu! och inte sen.


En annan sak som jag allmänt stör mig på..:s jag har blivit av med mitt andra busskort på 2 veckor! :o Det är någon som har snott bådatvå. OCH DET ÄR INTE OKEY! :( blir så sur bara, om dem tar det som jag ska få nu så är jag tvungen till att betala det andra själv. Så det är bäst för det personen som har tagit mitt kort att han ger tillbaka det, även om det inte händer.. för han/hon  vet väl antagligen inte om att det är mitt -.-


jaja, hejdå <3

Av moamarklund - 19 april 2010 17:13

   Snart så ska man åka till träningen. (Y) Mår illa.. Men det går snart över hoppas jag ;) Skriver mer ikväll.


hejdå<3

Av moamarklund - 18 april 2010 20:53

Vet ni vad jag märkte nu när jag skulle kolla mig i speglen? :o

Jo att jag ser ut som en chinge, när jag inte har något smink och i den nya hårfärgen! :( INTE OK! xD


jaja, imorgon blir det plugg, plugg och ännu mer plugg.. ska inte prata någonting imorgon har jag bestämt mig för. Och det ska jag bannemig klara :D


hejdå<3

Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards