mmestamooa

Alla inlägg under juli 2010

oj

Av moamarklund - 28 juli 2010 22:39

Har varit helt off på bloggen.

Men har inte haft tid, och inte någon oooork!

Alla veckor har gått för snabbt :(

typ bara 2 & en halv vecka kvar typ tills skolan börjar igen, och dessa veckor ska jag planera in i det sista, för guuud vad jag ska vara social!

fest hos modigh på söndag, gött, äntligen något som händer! :D

annars blir det hbg-festivalen imorgon, halmstad/marrin-festivalen på fredag, sova med cornelia till söndag, sen hem till bror som fyller år, sen fest på kvällen hos modigh som jag nämnde innan.





Av moamarklund - 17 juli 2010 00:57

Jag är totalkär i Petter och hans låtar asså! Det är helt sjukt, en så underbar artist, som gör så grym musik. Förstår inte hur man kan skriva så bra texter till låtar?

Ahja, han kommer bli en sommarplåga för mig sommaren-2010, helt klart!


Här är några härliga låtar :d





Åhh, det är helt sjukt! :d


Av moamarklund - 9 juli 2010 16:42

hejsan.


nu har 4 veckor på lover gått, och inte mycket har hänt. efter gothia ska jag vara mer social. :)

Gothia ska bli bäst, ska umgås med härliga människor<3

Ska inte färga mitt hår på nytt förräns jag kommer hem från semestern i slutet på augusti. Så mitt hår kommer bli JÄTTE ljust, :D tillbaka som blond i sommar.

Nästa vecka blir en händelselös vecka. Bara vara med famlijen på stranden, och träningar & träningsmatcher, packning med för den delen -.- på söndag åker jag! bort i en vecka, ska bli kul.


hejdå<3


Av moamarklund - 4 juli 2010 17:57

hejsvejs.


Städat på ekebo idag! >.< inte kul! as varmt och allt. men vi tjänar 800 kr på att städa där per person, så ;)

Åkte till stranden sen. åkte hem efter ungefär 2 timmar. det var moln på himlen, och inte alls varmt! :oo

Vi drog till Hyllinge, köpte tapeter xd, sen blev det Ängelholm.

Nu väntar man på att maten är klar. AS HUNGRIG!

Ikväll blir det väl datan ;p sen imorgon tänker jag inte åka till stranden! Har bränt mig jätte mycket i ansiktet redan.

Så  om någon orkar träffa mig imorgon så går det bra (y)


försöker hitta någon bra musik, men seriöst.. allt är så himla uttjatat!


puss

Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards