mmestamooa

Alla inlägg under oktober 2010

Av moamarklund - 29 oktober 2010 15:36


hejhej.


Denna veckan har varit underbar!


Måndag, lite lagom seg, hände väl inte så jätte mycket som jag minns.

Tisdag, träffade min älskade oscar. 26/10 -10 ett datum att minnas! <3

Onsdag, var otroligt glad idag.. jag mådde såkallat "bäst". En känsla jag inte känt på väldigt länge, jag kände mig trygg. En anledning var nog av dagen innan, den 26, dagen som gjorde att hela jag vände, hela jag blev hel igen. Det kändes som att alla problem var borta, fast att jag vet att hälften återstår..underbart! Den andra anledningen var nog att mitt självförtroende steg, enormt. Jag bryr mig inte längre om vad folk tycker och tänker om mig.. i stort sätt. Liksom, äkta vänner står kvar vid ens sida, offrar allt annat för en vän,  oavsätt vad som än händer eller som har hänt.. falska vänner drar.. så fort det blir lite motstånd, och när jag säger vad jag tycker och tänker.. om du har något emot att jag är rak och ärlig så är jag nog ingen vän för dig! Jag kan säga som så här.. jag är ärlig, talar bara sanning! Tycker jag att något är dumt, säger jag det. Jag viker aldrig undan, & faller aldrig

för grupptryck.. Utan försöker hjälpa mina vänner så gott det går och undvika sådant! T.ex Rökning, Alcohol, m.m Jag försöker verkligen så gott jag kan, för jag vill inte ljuga!

men men, eftersom ingen förstod min åsikt då.. så skiter jag fullständigt i er! :)

Torsdag, en mycket trevlig dag. Pluggade faktiskt ganska bra. På eftermiddagen pratade man med några vänner om att stanna i stan ett tag eftersom det var "Namnbytarfest" på vår skola en timme senare. Som nästan alla vet så går jag på fram, en bra skola med mycket press.. Vi är nu en del av Vittra, och bytade därför namn till Vittra-Fram. Själv tycker jag inte alls om Vittra.. men det är bara att lära sig att leva med det. Vi gick till invigningen klocan 15.. Många uppträdde.

Efter det var man men en massa vänner, bara killar faktiskt, härligt. :)

Vi drack cider, sen var det tipsrunda.. haha!

Vi fuskade dock på ungefär alla frågor, med hjälp av 118100 ;) synd för Didrik bara som olyckligt vis slösade alla sina pengar på de samtalen. hahahha :D

Det var en massa flum och man var verkligen jätte glad!

Fredag, än så länge så har dagen varit toppen! fast det ända jag har gjort idag är att gnälla över hur mycket jag saknar oscar osv.. ;) men det är faktiskt sant, saknar honom så sjukt mycket! menmen, vi slutade tidigare idag eftersom det är fredag, så 13.30 kommer pappa och hämtar mig. Vi hämtar in ved till ikväll och nu sitter jag här. Cornelia älsklingen kommer om en stund, sen ska vi snacka lite skit ;) senare blir det fix! sen in till ängelholm, till rebbelberga. Saknar alla, och äntligen får man träffa älsklingen igen! ;o Cornelia sover här inatt med! gött! Vi ska ha det så jäkla bäst ikväll!


nej nu ska jag ta och kolla in mina kväller till ikväll ;)


puss, vi hörs senare!


Av moamarklund - 14 oktober 2010 21:37

wäääh! åååh!

orka fan inte mer nu!

alla kan fejka ett smile, men jag pallar inte mer!

mår skit dåligt, och är på dåligt humör 24/7!

så fort någon bryr sig om hur jag mår, ryter jag ifrån.. vafan har hänt med den snälla moa? var har hon försvunnit?   


Av moamarklund - 10 oktober 2010 20:09

allting kommer bli bra till slut, du ska se att allting ordnar sig.

drift me away, far away.



så sjukt ont i huvudet,!

och måste packa idrottskläder,




Av moamarklund - 10 oktober 2010 16:56

går kvällen var mycket lyckad!

jag borde inte säga mycket mer, för det som hände där, angåde inte mig, så fattar inte varför jag tänke på det. du får helt enkelt skylla dig själv, bryr mig inte ett skit om dig längre.


tack ebba, amanda, linda, maja, clara och moa & alla andra!



Av moamarklund - 9 oktober 2010 13:29

Äntligen så släppte en stor klump från magen.


  

Av moamarklund - 9 oktober 2010 13:07

heeej,

sen frukost för mig nu jaoo!


ska till amanda och ebba om några timmar, blir väl och fixa sig och ja allt annat..

detta ska bli sjukt kul, tagga.


älskar er mina brudar ;)


Av moamarklund - 9 oktober 2010 00:29

nej fyfan nu ska jag gå och lägga mig, behöver sova ut ordentligt ikväll, imorgon måste jag fixa en jävla massa saker..

såå, godnatt!

Av moamarklund - 8 oktober 2010 19:53

haha, jag är övertrött men vill & kan inte sova nu heller..

så nu blir det godiskränge, hehe jo visst jag sa att jag inte skulle äta godis tills julafton, men sure att jag kommer klara av det!? ^^  Så är det är lika bra att bryta det direkt ;)


måste också säga att har ungefär 550 sms kvar, så kommer inte svara på allas sms, bara så att ni vet! :)


  

Geisha, lätt det godaste!

Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards