mmestamooa

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av moamarklund - 6 juni 2010 19:03

  


Såhär blev håret! Det ser mörkare ut på bilden, är ljusare i verkligheten.

Men jag gnäller hela tiden om det är rött eller orange ;o Det får verkligen inte vara det, för isf tänker jag färga om det!

Ahja, strunt samma. Har stått i kiosken på IP i munka nu i 3 timmar med mamma. Det kom inte jätte mycket folk, och det var inte direkt jätte kul heller för den delen xd

Ska pröva träna imorgon :D Hoppas det går bra! Om det fortfarande gör ont vet jag inte vad jag ska göra! :o


Det kommer in fler bilder ikväll på det nya håret, :)


pusshej

Av moamarklund - 6 juni 2010 09:36

hejhej.


hela denna veckan har varit toppen, förutom att man har vaknat klocan 03.00 varenda natte eftersom jag inte har någon rullgardin än, så blir rummet as ljust.. och jag pigg. ;) men men.

Mamma tonade mitt hår igår, ljusbrunt :) Sen slingade vi det med, i ljusa slingor.

Har inte riktigt bestämt mig än om det är fint eller fult. men det är säkert fint, bara jag som måste vänja mig :) tack mamma för att du fixade det! <3


Idag ska vi nog till hyllinge och titta på någon karmin eller ngt. :) sen ska jag och mamma stå i kiosken från 14.30 - 17.30 Varken vill eller orkar inte, men är tvungen.

Ikväll ska jag plugga klart lite, inte mycket kvar :p ska bara lägga in bilder, sen är mitt sista arbete klart!


puss' <3

Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards