mmestamooa

Alla inlägg den 10 november 2010

Av moamarklund - 10 november 2010 21:34

haha, nu är det faktiskt så att jag gick till frisören idag.. & hon klippte av cm 15 cm på mitt hår ;) hehe, det nuddar inte ens axlarna! ;o

Lite ovan om man säger som så.

Duschade precis, och shit så snabbt det går nu! Nu slipper man står där i hundra år med långt hår och shamponera och sedan skölja ur, utan nu går det undan med båda sakerna! :D


Det ända jag oroar mig för att hur kompisarna i skolan ska reagera imorgon,, hehe.

Tänkte först "Om jag ha mössa på mig när jag kommer till skolan imorgon så kanske dem inte ser det direkt?" Men den tanken slog jag bort från mitt huvud ganska snabbt därefter.. för när jag väl provade mössan, så syntes knappt migg hår, och då hade de märkt det direkt.

& jag kan ju inte direkt springa rundor med en mössa tills håret växt ut liksom? ;)


men jaaajaaa, detta kommr jag fixa..




puss hej / moa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

mmestamooa ;)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards